Teen nyt tässä vaan tämmösen nopeen postauksen kaikista hienoista vaatteista mitä oon taas löytäny eri paikoista elikkäs lähinnä jostai Guccilta ja sillee!! Nii ja voin kertoo et oon taas muuttanu ja nyt oon porvari ja asun rivarissa koska rahaa löytyy ;-)

Eka tälläne kiva #throwback thursday niinku esim. upea Kim Kardashian laittaa aina torstaisin Instagramissa eli siis sama paita mut HIEMAN vuosia välissä lol :-D

mansikka-normal.jpg

 

Tälläsen maailman mageimman paidan löysin kans porukoilta (niinku ton mansikkapaidanki jonka siis mun mutzi on tehny)!! Paidan selässä on ton äiti kiraffin loppuvartalo!!

kiraff-normal.jpg

kiraff2-normal.jpg

 

Kirpparilta löysin niin ihanan kissapaidan (oon crazy cat lady hihi :-D) et oli pakko ostaa, siis kattokaa tätä!!!

kisu-normal.jpg

 

Noi on aika vanhoi kuvii mut tässä tälläne eilen otettu vielä ku rakastan niin paljon ulkoiluu et jouduin vähän krebaa jo ulko-ovella täysii ja karvalakki päässä tietty ku oon tällänen viiden tähden sekopää lol :-DD!!!

kreba-normal.jpg

 

Nii ja boonuxena vielä tälläne kuva ku äiti oli ostanu mun koiralle hienoimman alustan sen kupeille!! SUOMI! SUOMI!

suomi-normal.jpg

 

Joo no mut hei lukijat rakkaat en jaksa enää kirjottaa enempää mut oli nyt vaan vähän pakko kun on niin hienoi juttui tullu shoppailtuu ja muutenki hankittuu!!!!

Palataan astialle ;-)