Elikkäs alotan taas pahoittelemalla kauheesti et on ollut niin pitkä päivitystauko, mut siis alotin joku aika sitten tekemään päivitystä niin koko hemmetin Vuodatus oli kaatunut!!!! :-(
SItten ei ollutkaan taas kunnon inspistä hetkeen ja eihän nyt kukaan kirjoittaja voi saada mitään aikaiseks ilman kunnon inspiraatioo!!!
Mutta nyt sitten päätin ottaa itseäni niskasta kiinni (suosittelen lukemaan http://www.tavallisia.fi/, ihanaa että meidän presidenttimme on huolestunut syrjäytymisestä :-)) ja kirjoittaa viimein!! Tässähän onkin jo puolisen vuotta vilahtanut hurjan nopeesti silmien ohi, mulla oli synttäritkin joten olen taas vuoden vanhempi!! Noh, mutta koskaanhan ei ole liian vanha bilettämään ;-)
Ja hei, vaikka ikää tulee niin eihän aikuiseksi tarvii kasvaa!!! Eihän?? ;-))
No mut kuiteskin! Mulla oli tossa kesäkuun alussa sitten yhdistetyt synttärit ja tuparit ja tällä kertaa teemana oli mun suosikkisarja elikkäs JERSEY SHORE <33<3
Tässä pari kuvaa niistä bailuista!!
Ekana mun asu:

Elikkäs kaikki vaatteet on kirppikseltä paitsi maastokuvioinen huppari, sukkikset ja polvisukat! Tossa mekossa nyt ei kunnolla näy mutta siinä on tommosii solmuja tossa edessä!!!

Sit tässä on minä ja frendini Meri!!


Ja sit pelkästään meikäläinen :-)


Noh, se niistä bileistä!! Pari päivää sit laitoin viimein kännykkääni (ei oo älypuhelin, NOLOO!!) kännykkäkorut joista ton pääkallohommelin sain frendiltäni Tanjalta, tai siis sain siltä pääsiäisenä suklaamunan ja sieltä tuli toi koru :-) ja ton luun (vihreetä glitterii <3<3<3) sain synttärilahjana frendiltäni Suvilta, siinä oli siis suklaalevy ja toi kännykkäkoru :-)


Sit olin tietty kesällä myös festareilla, oho tää ei nyt mee ihan kronologisesti kun toi kännykkäkuva tuli tohon väliin LOL ei haittaa oon ihan kreisi!!! Niin olin siis Ruisrockissa ja Puntala-Rockissa. Ruississa pääsin ihan Suosikin nettisivuille asti :-DDD
Elikkäs bongatkaapa täältä: http://suosikki.fi/blogit/viihdekayttajat/ruisrock-2012-kuvia-ja-tunnelmia
Muita kuvia musta ei taida Ruisrockista olla ja en siellä kyllä itse asiassa ollukaan ku perjantain, kävin kattomassa Refusedin ja totesin et tää riittää mulle!! Sit lauantaina myin mun loppufestareiden lipun ja kävin vähän matkailemassa ympäri Suomea, nimittäin eka frendini Eeron luona Turussa ja sit matkasin Tampereelle frendejeni Pekan ja Penan luo!!!
No Puntalassa olinkin sit koko viikonlopun, matkattiin sinne bussilla Jyväskylästä ja oli kyllä mukava reissu, harmi vaan et bussissa ei saanu takaikkunaa auki eikä ilmastointi toiminut :-D
Tässä on yks kuva Puntalasta, olin suurinpiirtein ton näkönen koko viikonlopun ;-)


No mutta se kesästä tai menneistä ylipäätään! Nyt on vuorossa tän päivän asu!!
Elikkäs tää on tämmönen kivan syksyinen kuva kun ulkona oli niin kiva ilmakin!

Pipo - kirppis
Huivi - kirppis
Takki - H&M
Housut - kirppis
Sukkikset - Tokmanni
VIllasukat - mummu
Kengät - kirppis

Nii ja reppu on pikkuveljen vanha!!

Tässä vielä lähikuva noista mun sikamakeista kengistä!!

Kun ostin nää kirppikseltä niin näissä ei ollu ollenkaan nauhoja mut onneks löysin mun vanhempien luota tollaset kivat neonväriset ja nehän sopi näihin kenkiin kuin nenä päähän ;-D

No mutta nyt tuo koira haluaa taas tonne miellyttävään vesisateeseen joten tää taitaa nyt olla tässä tää päivitys! Näkyillään!!