Joo elikkäs siis on ollu tässä vähän päivitystaukoo osittain senkin takii et muutin!!!!! KAU-HEE HOMMA!!!!!! Täs uudes kämpäs on onneks paljon kaappitilaa, sormet syyhyää siis shoppailemaan ;-D

Aion tehä jossain vaiheessa varmaan kämppäpostauksenki mut en nyt vielä ku mun sisustus ei oo LÄHESKÄÄ valmis :-D
Heitin varmaan kolme jätesäkillistä vaatteita menee siis apua! Tunnen itteni nyt ihan vähävaraisex!! Noh kyllä noi kaapit tässä täyttyy ajamittaan kun mun shoppailutavat tuntee ;-DDD

Vitsi en jaksa oottaa kesää ku nyt on parveke ja sain mun ex-poikaystävältä sen vanhan läppärin halvalla ni sit voin mennä aina partsille päivittää blogii ja Facebookkaamaan ja siemailee ihanii kesäisii drinksui kuten esim. Sex on the Beach :-)
Nyt oon kyl tällä vanhanaikasel pöytäkoneel ku tähän saa paremmin kuvii josta pääsenki sit Päivän Asuun!!!


Elikkäs tässä mulla on:
vaaleenpunanen tähtikuvioinen "tunika", kirpparilta 0,50e
musta hihaton huppari, kirpparilta 2e
mustat leggarit, sain ilmasiks kaveriltani Iinalta, terkkui Iinalle sinne Hesaan!!
pinkki-mustat raidalliset polvisukat, en muista mistä ja paljon maxo
uudet tarralenkkarit, Citymarket 14,95

 

Ja vitsi ei oo ees levyhyllyissä levyjä, tästä huomaa tän muuttohomman aika hyvin vai mitäs mieltä olette :-D

Oon ollu koko viikon kipeenä niin en oikein jaksa nyt hirveesti muuta kirjotella, tää oli vaan tämmönen pikapäivitys!!

 

Ps. Toi kissa vaan sattu olemaan tossa kuvassa <33<3<3