Toivottavasti ootte tosiaan ollu uskollisii ja jaksanu oottaa vaikka mulla on ollu melkein vuoden tauko!! Nyt kuitenkin kun sain kaveriltani Iinalta leggingssit ja RRRAKASTUIN niihin ihan täysii ni oli pakko ottaa kuva ja postata!! Mullahan ei siis oo ennen leggareita ollu mut kyllä nyt alan käyttää niitä aina! Meen heti huomenna Gina Tricotiin ja Fiorellaan ostaa kaikkee ihanii leggareita esim jos ois vaikka jotain käärmeennahkasii ni WAUTSI WAU ;-)

Jotkut ei tykkää siitä et leggareita käytetään ilman hametta  tai housui mut niille voin vaan sanoo et: Leggings are my pants and I like to show my fatass to everyone BOOYAKA! Et älkää hei puuttuko muitten asioihin!!!!!

Mut joo tässä siis päivän asu sit:

Elikkäs mulla on noi iki-ihanat leggarit, sit tommoset piiiiitkät villasukat jotka mummu mulle teki joululahjaks<3, oranssit kumpparit, raidallinen Gina Tricotin paita ja sit vähän semmosta metsurityyliä luomassa toi ruutupaita =D

Toivottavasti nyt jaksan taas vähän aktivoitua tässä kun mulla on niin sikamakeita kuteita kotona joita haluisin esitellä! Mut oon nyt mun vanhempien luona (kuten sisustuksesta näkyy ;-) mut sitten kun meen kotiin niin toivottavasti saan otettuu hienoja asukuvia!!!

Palataan astialle!