Joo siis tosiaan sorry kauheesti kun oon vaan laiskotellu enkä oo jaksanu kirjottaa. Tuntuu pahalta :-(

No mut kuitenkin, mulla ois kuvii ihanista Puuma/Aikuinen Nainen -vaatteista ja meikeistä jotka mulla oli tossa taannoin yhen mun kaverin Mintun synttäribibiksissä mut en jaksa nyt alkaa niin paljon kuvii laittamaan, joskus myöhemmin sit!

JA ARVATKAA MITÄ!!! MÄ OLIN TUKSUN KEIKALLA 2.4. RAVINTOLA BIRRASSA!!!!! Sieltä ois kans videoo ainaski mut en jaksa vielä laittaa sitä koneelle ku tää kone on niin sairaan huono et kestäis sata vuotta vähintään!! Julia oli kanssa tanssimassa siellä Johannan lisäks =) Ja Johanna laulo tietty kans kolme hittibiisiinsä eli Lööppijulkkis, Someday ja SEXX. Vitsi et oli hyvä meininki!! Shoutout Jukalle, Merille, Hennalle, Jaanalle ja muille seurasta ja siitä et hakivat mulle lipunkin etukäteen ni ei tarvinnu ite mennä jonottamaan 8-) Meillä mimmeillä oli sit ihanasti glitterii ja pinkkii luomivärii ja paljettei ku oltiin niin fiilareissa siitä keikasta!!

No mut sit tähän päivään! Mä päätin et tänään vähän annan rispektii mun juurilleni, kun mun iskä on kotoisin Kurikasta Pohjanmaalta ja vaikken mä ite oo koskaan siellä asunu ja oon syntyny Jyväskylässä ja asunu koko ikäni täällä niin silti mussa virtaa kunnon POHOJALAASVERI!! Lauri Tähkän sanoin:

"Mä oon kuin kirkon seinästä revitty perkeles
Syntymähäjy, mä mellastan"

Ihan ku minä :-DDDDDD

No mut siis tässä se kuva:

Nii ja kun nyt on näkyny aika paljon ruutupaitoi ni nehän kai on aika trendikkäitä ni laitoin sit sellasenkin päälle =)

Sit äiti anto mulle tosi siistin repun, vähän semmonen ironisen siisti, oonkohan nyt hipsteri =D

Yritin ottaa kuvaa mut oli vähän vaikee ku toi kissa tunki siihen koko ajan mut eihän se mitään haittaa :-)

Heh, sieltä vähän pilkottaa Jalostajan kasvishernekeitto ja Kitekatin 12päkki märkäruokaa mut ignooratkaa ne vaan =DDD