Joo eli tänään mulla on ollu vähän sporttisempi päivä ainakin pukeutumisen suhteen :-)

Kävin Minimanissa ja tässä näätte sen kauppareissun asun:

Mulla on tommoset Umbron verkkarit, jotka on muuten yhen murhatun naisen entiset... SCARY!!!!!! Tykkäisin enemmän käyttää mun kolmiraita-Adduja mut kissa kusi niitten päälle enkä oo vielä jaksanu pestä niitä!!

Sit mulla on tietty lenkkarit koska eihän muut kengät sporttisuuteen sopis!! Tuo takki on muistaakseni Kodin Terrasta ostettu ja on muuten tosi lämmin, suosittelen "lämpimästi", hehheh!!!!!! Sit päässä on Seppälästä ostettu pipo. Soundträkkinä kauppareissulla toimi Palefacen Helsinki – Shangri-La -levy!!

 

Sit en voi uskoo mikä onnenpotku mua kohtas!! Meidän talon kellarissa on semmonen kierrätyskirppari et sinne saa viedä vanhaa tavaraa ja vaatteita ja oikeestaan mitä vaan ikinä keksii ja sit sieltä saa ottaa ilmasiks mitä haluaa. Niin voi viude, kattokaa mikä verkkapuku sieltä löyty!! Ihan sikamagee mun mielestä!!!

Jalassa mulla on sit lisäks vielä mummun tekemät villasukat kun eihän se ole mukavaa jos varpaat jäätyy :-)

Tässä siis mun sporttiset asukokonaisuudet, tänään kyllä siis tulee vielä urheiltua muutenkin kun koiran kanssa on vähän pakko mut en jaksanut odottaa et pääsen esitteleen ton superhienon löydön eli verkkapuvun!