Oon taas unohtanu vähän päivittää mut onneks mun kaveri Patrik vaati oikein Facebookissa niin tässä tää sit on :-)

Otin kyllä eilen tai toissapäivänä jo päivän asu -kuvan ja laitan tän vaikka tää nyt ei oo ihan tuore kun mulla on nyt päällä keltaset sairaalahousut nurinpäin, musta toppi ja musta ite tuunattu huppari eli oon ommellu siihen eteen kavereitten entisen bändin Rakkauden kangasmerkin ja selkään Rakkauden vanhasta t-paidasta leikatun logon/kuvan!! Nii eli siis toi taannoinen päivän asu sisäls tässä kuvassa näkyvän punasen kissayöpaidan jonka sain äitiltä ja sitten tuolta alta pilkottaakin vähän Gina Tricotin toppi jonka ostin kirpputorilta kahella eurolla!!! Ja näkyyhän tossa tietty et mulla on jalassa muotiliike Tokmannilta ostetut sukkahousut.

 Odottelen tässä kuvassa että ranskalaiset perunat valmistuu!!!!

Ja mainitsinkin otsikossa et olin tänään vähän shoppailemassa ja tein kyllä taas kivoja löytöjä! Tässä siis taas kerran muotiliike Tokmannista ostetut sukkahousut ja korvaläpät. Oli pakko ostaa uudet paksut sukkikset kun noi tossa edellisessä kuvassa oli jo aika risat :-(

Sit kans Seppälästä tuli ostettuu tommoset rintaliivit, niitähän ei naisella ole koskaan liikaa ;--)

Kissa oli jo valmiiks :-D

 

Olin myös aika touhukas muutenkin kun leivoin ihan itse sämpylöitä!!!!! Niin ja shoppailin muuten myös tommosen uutuuden:

Ja täytyy kyllä sanoa että aikamoinen pettymys oli jopa einesruoaksi!!!! Pihvi oli varmaan puolet sämpylän koosta :-(

Shoppailin sit myös pullon kivennäisvettä ja rasian margariinia!

Että semmoinen shoppailupäivä!!!!!!!